Математика 25.05.20 - 29.05.20


Дата: 27 травня 2020 року

Тема: ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РІК

— Наш сьогоднішній урок математики — останній у початковій школі. Чотири роки ми опановували ази математики, яку по праву називають царицею наук. Попереду у вас багато цікавих і пізнавальних уроків, на яких ви будете вдосконалювати математичні знання.


- Бажаю вам надалі подолати багато математичних вершин! У добру путь!

Дата: 26 травня 2020 року

Тема: ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ             УЧНІВ
1. Математичний диктант
·      Перший штучний супутник Землі важив 83 кг 600 г, другий — 508 кг 300 г.
Обчисліть їх загальну вагу. На скільки другий супутник важче першого?
(508 кг 300 г – 83 кг 600 г = 424 кг 700 г)
·      За скільки часу було здійснено політ Ю. О. Гагаріна навколо Землі 12 квітня 1961, якщо він почався о 9 год 7 хв, а закінчився о 10 год 55 хв?
(10 год 55 хв – 9 год 7 хв = 1 год 48 хв)
·      Найбільша і найменша висота польоту льотчика-космонавта Ю. О. Гагаріна становила 302 км і 174 км. Чому дорівнювала середня висота польоту?

((302 + 174) : 2 = 238 км)

2. Розв’яжіть задачі.
1) 4 палітурники за 7 днів переплели 588 книг. Скільки книг переплете один палітурник за 5 днів?
2) Одна швачка шиє 60 виробів за 4 дні, друга за 5 днів. За скільки днів вони пошиють 162 таких же вироби, якщо працюватимуть разом?
Задача 1
1) 588 : 7 = 84 (кн.) – переплели 4 палітурники за 1 день;
2) 84 : 4 = 21 (кн.) — переплете один палітурник за 1 день;
3) 21 · 5 = 105 (кн.) — переплете один палітурник за 5 днів.
Задача 2
1) 60 : 4 = 15 (в.) — пошиє перша швачка за один день;
2) 60 : 5 = 12 (в.) — пошиє друга швачка за 1 день;
3) 15 + 12 = 27 (в.) — пошиють обидві швачки за один день;

4) 162 : 27 = 6 (дн.) — за 6 днів вони пошиють 162 таких же вироби, якщо працюватимуть разом.

Дата: 25 травня 2020 року
Тема: ДІЛЕННЯ. ВЛАСТИВОСТІ ЧАСТКИ

1. Опитування
— Як називають числа при множенні?
— Назвіть закони множення. Наведіть приклади.
— Обчисліть зручним способом.
15 · 50 · 4 · 2 = 15 · 4 · 50 · 2 = 6000;

250 · 9 · 4 · 7 = 250 · 4 · 9 · 7 = 63 000

2. Переглянути відеоролик.
3. Робота над задачами
·  У дитячий садок привезли 2 т 100 кг картоплі. У перший місяць витратили 2
                                                                                       7
цієї картоплі, а в другий — решту. На скільки менше картоплі витратили другого місяця, ніж першого?
Розв’язання завдання записується на дошці і в зошитах окремими діями.
1) 2100 : 7 · 2 = 600 (кг) — картоплі витратили в перший місяць;
2) 2100 – 600 = 1500 (кг) — решта;
3) 1500 : 3 = 500 (кг) — картоплі витратили в другий місяць;
4) 600 – 500 = 100 (кг)
Відповідь: на 100 кг менше картоплі витратили другого місяця, ніж першого.
·      Сергій приїхав до бабусі на велосипеді. Він їхав 3 год зі швидкістю 12 км/год.
На скільки Сергій повинен збільшити швидкість, щоб дорогу додому подолати за 2 години?
Учні самостійно розв’язують задачу з подальшою самоперевіркою з дошки.
Один учень працює біля дошки.
1) 12 · 3 = 36 (км) — відстань, яку проїхав Сергій;
2) 36 : 2 = 18 (км/год) — швидкість на зворотному шляху;
3) 18 – 12 = 6 (км/год)
Відповідь: на 6 км/год Сергій повинен збільшити швидкість.
4. Розв’язування рівнянь
(800 – 240) : х = 20           (360 + 340) · у = 1400
560 : х = 20                       700 · у = 1400
х = 28                                 у = 1400 : 700
(800 – 240) : 28 = 20         у = 2                          
(360 + 340) · 2 = 1400

Немає коментарів:

Дописати коментар

З 11 січня 2021 ріку по 24 січня 2021 року - дистанційне навчання. Розклад уроків  не змінився.