Дата: 27 травня 2020 року
Тема: ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РІК
— Наш сьогоднішній урок
математики — останній у початковій школі. Чотири роки ми опановували ази
математики, яку по праву називають царицею наук. Попереду у вас багато цікавих і пізнавальних
уроків, на яких ви будете вдосконалювати математичні
знання.
Дата: 26 травня 2020 року
Тема: ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
1. Математичний диктант
·
Перший штучний супутник Землі важив 83 кг 600 г,
другий — 508 кг 300 г.
Обчисліть їх загальну вагу. На скільки другий
супутник важче першого?
(508
кг 300 г – 83 кг 600 г = 424 кг 700 г)
·
За скільки часу було здійснено політ Ю. О. Гагаріна
навколо Землі 12 квітня 1961, якщо він почався о 9 год 7 хв, а закінчився о 10
год 55 хв?
(10
год 55 хв – 9 год 7 хв = 1 год 48 хв)
·
Найбільша і найменша висота польоту
льотчика-космонавта Ю. О. Гагаріна становила 302 км і 174 км. Чому дорівнювала
середня висота польоту?
((302 + 174) : 2 = 238 км)
2. Розв’яжіть задачі.
1) 4 палітурники за 7 днів переплели 588 книг. Скільки книг переплете один
палітурник за 5 днів?
2) Одна швачка шиє 60 виробів за 4 дні, друга за 5 днів. За скільки днів
вони пошиють 162 таких же вироби, якщо працюватимуть разом?
Задача 1
1) 588 : 7 = 84 (кн.) – переплели 4 палітурники за 1 день;
2) 84 : 4 = 21 (кн.) — переплете один
палітурник за 1 день;
3) 21 · 5 = 105 (кн.) — переплете один
палітурник за 5 днів.
Задача 2
1) 60 : 4 = 15 (в.) — пошиє перша швачка за один день;
2) 60 : 5 = 12 (в.) — пошиє друга швачка за
1 день;
3) 15 + 12 = 27 (в.) — пошиють обидві швачки
за один день;
4) 162 : 27 = 6 (дн.) — за 6 днів вони
пошиють 162 таких же вироби, якщо працюватимуть разом.
Дата: 25 травня 2020 року
1. Опитування
— Як називають числа при
множенні?
— Назвіть закони множення.
Наведіть приклади.
— Обчисліть зручним способом.
15 · 50 · 4 · 2 = 15 · 4 · 50 · 2
= 6000;
250 · 9 · 4 · 7 = 250 · 4 · 9 · 7
= 63 000
2. Переглянути відеоролик.
3. Робота над задачами
· У дитячий садок привезли 2 т 100 кг картоплі. У
перший місяць витратили 2
7
цієї картоплі, а в другий — решту. На скільки менше
картоплі витратили другого місяця, ніж першого?
Розв’язання завдання записується
на дошці і в зошитах окремими діями.
1) 2100 : 7 · 2 = 600 (кг) — картоплі витратили в перший місяць;
2) 2100 – 600 = 1500 (кг) — решта;
3) 1500 : 3 = 500 (кг) — картоплі витратили
в другий місяць;
4) 600 – 500 = 100 (кг)
Відповідь: на 100 кг менше картоплі витратили другого місяця,
ніж першого.
·
Сергій приїхав до бабусі на велосипеді. Він їхав 3 год
зі швидкістю 12 км/год.
На скільки Сергій повинен збільшити швидкість, щоб
дорогу додому подолати за 2 години?
Учні самостійно розв’язують
задачу з подальшою самоперевіркою з дошки.
Один учень працює біля дошки.
1) 12 · 3 = 36 (км) — відстань, яку проїхав Сергій;
2) 36 : 2 = 18 (км/год) — швидкість на
зворотному шляху;
3) 18 – 12 = 6 (км/год)
Відповідь: на 6 км/год Сергій повинен збільшити швидкість.
4. Розв’язування рівнянь
(800 –
240) : х = 20 (360 + 340)
· у = 1400
560 : х = 20 700
· у = 1400
х = 28 у = 1400 : 700
(800 – 240) : 28 = 20 у =
2
(360 + 340) · 2 = 1400
Немає коментарів:
Дописати коментар