Тиждень з 18 січня по 23 січня 2021 р.
Тема тижня: Зимові свята.
Тема дня: Чому свято є важливим? Будні та свята.
Ранкова зустріч.
1. Вітання. Діти утворюють коло і промовляють вітання:
2. Бесіда та перегляд відео.- Чи є
сьогоднішній день святковим, чим відрізняється буденний день від святкового. Відмінностей буденного дня від святкового можна використати
відео:
3. Слухання віршів про зимові забави .
Чом так швидко я скотився?
Я на гірку довго йду,
І санчата я
веду.
Так зігрівся, що спітнів,
Рукавичку загубив.
І чому така слизька,
І чому така
крута Гірка та?
Ось піднявся. Сів. Поїхав.
Мчуся
я неначе віхор!
Повільніше вже… Спинився.
Чом так
швидко я скотися?
Ганна Остапенко
Гра у сніжки.
Із доріжки до доріжки
Полетіли
влучні сніжки,
І почався білий бій,
Закрутився у сувій.
Закрутився, покотився,
Під горою
зупинився.
Зверху сніг і знизу сніг,
І ніхто узнать не міг,
Де чиї стирчали ніжки.
Ой, весела гра у сніжки!
Платон Воронько
4. Створення
індивідуального малюнка «Що викликає радість?"
Чом так швидко я скотився?
Я на гірку довго йду,
І санчата я
веду.
Так зігрівся, що спітнів,
Рукавичку загубив.
І чому така слизька,
І чому така
крута Гірка та?
Ось піднявся. Сів. Поїхав.
Мчуся
я неначе віхор!
Повільніше вже… Спинився.
Чом так
швидко я скотися?
Ганна Остапенко
Гра у сніжки.
Із доріжки до доріжки
Полетіли влучні сніжки,
І почався білий бій,
Закрутився у сувій.
Закрутився, покотився,
Під горою зупинився.
Зверху сніг і знизу сніг,
І ніхто узнать не міг,
Де чиї стирчали ніжки.
Ой, весела гра у сніжки!
Платон Воронько
Подумати і пригадати ті ситуації спілкування, коли ви відчули
радість.
Висновок, що радість – це
почуття задоволення, втіха, приємність.
На окремих аркушах створити малюнки про ті ситуації
спілкування, де діти відчували радість. Малюнок можна підписати, давши йому назву, а також зазначити своє ім’я та прізвище.
Подумати і пригадати ті ситуації спілкування, коли ви відчули
радість.
Висновок, що радість – це
почуття задоволення, втіха, приємність.
Тиждень з 11 січня по 15 січня 2021 р.
Тема тижня: Подорожуємо в часі.
1) Вправа "Дні тижня"
Для мандрівки в часі потрібна добра орієнтація. Тому передусім варто відповісти на запитання, з чого складається рік?
–
Діти, сьогодні ми завітаємо в чарівну країну, яка називається Країна
Часу. Якщо країна чарівна, то як туди можна дістатися? (в чоботах-швидкоходах,
на летючому кораблі, на килимі-літаку).
–
Я пропоную використати килим-літак. Бо саме такий у нас є. Сідайте
зручно. Сіли? Тільки є одна проблема. Килим вже старий, нас сіло дуже багато. А
потужність у нього слабка. Тож потрібно йому допомогти. Щоб злетіти вгору,
треба повільно підняти руки вгору, повернути праворуч – нахилитися праворуч,
повернути ліворуч – нахилитись ліворуч. А тепер руки тримаємо на рівні грудей,
зігнувши в ліктях, стиснули пальці в кулачки і круговими рухами пробуємо
завести килим-літак, при цьому промовляємо звуки, що подібні на гул двигуна
літака.
–
Ось ми і потрапили в гості до трьох братів і чотирьох сестер. А хто
вони, вам потрібно здогадатись. Хто вони?
– По-перше, треба знати їхні імена. Я буду
читати вам загадки, а відгадками будуть
їхні імена.
2) Вправа «Календар» (ввести поняття «рік», «місяці»)
• Яка зараз пора року?
• Яка була пора року, коли ви
прийшли до школи?
• Який тепер місяць на
календарі? Які місяці осені ви знаєте? Скільки
їх?
• А як називаються зимові
місяці? Скільки їх?
• Яка пора року буде після
зими?
• А після весни?
3. Вправа "Володарі часу"
- Що би сталося якби нам вдалося зупинити чи пришвидшити час? Тоді вмощуємося зручніше і дивимось мультфільм «Годинник» («Фіксики»).
4. Вправа «Машина часу» першокласника»
Придумати "машину часу". Можна намалювати, скласти з кубиків чи коструктора.
Молодці, гарно попрацювали!
Немає коментарів:
Дописати коментар