Природознавство 27.04.20-30.04.20

Дата: 30 квітня 2020 року

Тема: Перевір свої знання. 
Тематичне оцінювання
І рівень — кожне завдання оцінюється в 1 бал.
ІІ рівень — кожне завдання оцінюється в 2 бали.
ІІІ рівень — кожне завдання оцінюється в 3 бали.
Максимальна кількість балів — 24.
Для оцінювання потрібно поділити суму набраних учнем балів на два.
І рівень
Дайте правильну відповідь.
1. У якій півкулі знаходиться на карті наша Батьківщина?
а) У східній;
б) у південній;
в) у західній.
2. На якому материку ми живемо?
а) Австралія;
б) Євразія;
в) Африка.
3. Яка країна межує з Україною на півночі?
а) Польща;
б) Молдова;
в) Білорусь.
4. З якою державою Україна межує на сході?
а) Угорщина;
б) Румунія;
в) Росія.
5. Яка найбільша річка України?
а) Дніпро;
б) Волга;
в) Дунай.
Дайте відповідь «так» чи «ні».
6.Азовське море більше, ніж Чорне.
а) Так;
б) ні.
7. В Україні немає боліт.
а) Так;
б) ні.
8. Кожна річка має лівий і правий береги
а) Так;
б) ні.
ІІ рівень
9. Підкресліть «зайве» слово.
Азовське, Аравійське, Чорне.
10. Підкресліть назви річок України.
Ялпуг, Дністер, Свитязь, Дунай, Дніпро, Південний Буг.
11. Чому джерельна вода чиста?
а) Бо вона проходить через шари землі і очищується;
б) бо в ній немає риби.
12. Доповніть твердження.
Великі і глибокі, з крутими схилами заглиблення називають...
Яри з пологими і зарослими рослинними схилами називають...
(Ярами, балками)
13. Підкресліть, що входить до будови горба.
Вершина, схил, балка, підніжжя, полонина.
ІІІ рівень
14. Поміркуйте. Запишіть своє міркування.
До яких гір належать Кримські гори?
_____________________________________
15. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно.
У Карпатських горах більшість озер великі, але мілкі.
__________________________________________________
Основними формами земної поверхні є низовини і височини.
________________________________________________________

Низовини позначаються на карті жовтим кольором, а височини — зеленим._
___________________________________________________________________


2. Виконану роботу відправити 30 квітня 2020 року на електронну пошту:  tata19712014@gmail.com



Дата: 27 квітня 2020 року

Тема: ЯКІ ВИДИ ҐРУНТІВ Є В УКРАЇНІ?

1. Природнича розминка «Чи вірите ви?»

Чи вірите ви в те, що вода не входить до складу будь-якого організму?
Чи вірите ви в те, що вода — це життя, краса і здоров’я?
Чи вірите ви в те, що вода — помічник людини?
Чи вірите ви в те, що кількість води необмежена?
Чи вірите ви в те, що вода не забруднюється?

2. Переглянути відеоурок.


3. Цікаво знати!
— Відтоді, як людина зайнялася землеробством, їй доводилося обробляти ґрунт, щоб створити сприятливі умови для рослин, які висівають.
Першими розпушувачами, що збільшували врожай, були, на думку архео­логів, примітивні мотики — палиці з прилаштованими до них гострими каме­нями або кістками. За 4 тисячі років до нашої ери для розпушування ґрунту почали використовувати тварин. Знаряддя, до яких вдавалися досі, не переки­дали ґрунтовий шар. Тому наступним знаряддям стала соха.
Трохи пізніше з’явилися перші плуги. Їх характерною ознакою була мож­ливість перекидання ґрунтового шару. Відомості про використання плуга можна знайти у Стародавньому Китаї і Стародавньому Римі. Але тривале ко­ристування плугом призводило до втрати родючості ґрунту.
Сьогодні людина знову згадала про розпушувачі. Звісно, це не соха, а до­сить складні агрегати, але принцип їх дії залишився незмінним з давніх часів.
4. Гра «Так чи ні?»

Верхній шар землі, на якому ростуть рослини, називають ґрунтом.
Родючість — головна властивість ґрунту.
Чим більше у ґрунті перегною, тим він бідніший.
Ґрунт буде більш родючим, якщо в нього вносити органічні та мінеральні добрива.
До складу ґрунту входять лише пісок і глина. 
5. Тестування
1. Найродючіший ґрунт:
а) піщаний;
б) глинистий;
в) чорнозем.
2. У чорноземі багато:
а) глини;
б) перегною;
в) піску.
6. Підсумок.
— Які бувають ґрунти?
— Чому потрібно дбайливо ставитися до ґрунтів?
— Як потрібно охороняти ґрунти?
Завдання.
С. 146–148, прочитати, дати відповіді на запитання. 
с. 56 - друкований зошит.



Немає коментарів:

Дописати коментар

З 11 січня 2021 ріку по 24 січня 2021 року - дистанційне навчання. Розклад уроків  не змінився.