Літературне читання 27.04.20-30.04.20


Дата: 30 квітня 2020 року.
Тема : Підсумкова  робота  за розділом «Світ дитинства в літературі»

1. Дати відповіді на запитання тесту.


2. Дати відповіді на запитання:

1) 3 яких тем складається розділ?
2) Назви вірші Анатолія Костецького. 
3) Хто з дійових осіб оповідання Василя Сухомлинського, що ти прочитав, виявився сміливим?
4) Назви авторів гумористичних віршів.
5) Які риси характеру виявила Шура з оповідання Всеволода
Нестайка «Шура і Шурко»?
6) Створити ланцюжок римованих слів:
криничка —...; зерно —...; свято — ... .


3. Виконану роботу відправити 30 квітня 2020 року на електронну пошту:  tata19712014@gmail.com


Дата: 28 квітня 2020 року.

Тема: Узагальння знань учнів за розділом «Світ дитинства в літературі»


1. Підсумок за розділом «Світ дитинства в літературі» (с. 156–185)
— Яким твором починається розділ?
— Хто його автор?
— Як ти зрозумів назву розділу?

— Із скількох тем складається розділ? Назви їх.
 2. Гра «Хто це сказав?»
1. Ой, як гарно ти придумав! Не лапи свої вовчі миють, а ноги! Зовсім, як люди. 
 2. Бажання трудитися. Це найдорожча знахідка. 
3. Спинися на хвильку,
до тебе є справа:
міняю свій ножик
на шайбу твою! 
4. Дивак ти! А лікарі всі і є добрі. Така вже у них професія — добра. Спи, Шуро, спи! На добраніч... 
3. Гра «З’єднай назву твору та його автора»
«Тут усе є...»
Микола Сингаївський
«Мавпині іменини»
Анатолій Костецький
«Мрія»
Галина Малик
«Співуча пір’їнка»
Емілія Саталкіна
«Кожний знає своє діло»
Василь Сухомлинський
«Дощ із краплі починається»
Олександр Єфімов
4. Підсумок.
·      Найбільше мені сподобалося...
·      Найскладнішим було...
5. Завдання
Відповідати на запитання рубрики «Перевір свої досягнення» (с. 185)
Підготуватися до підсумкової роботи.


Дата: 27 квітня 2020 року

Тема: МИКОЛА СИНГАЇВСЬКИЙ. ДОЩ ІЗ КРАПЛІ ПОЧИНАЄТЬСЯ


1. Гра «Письменник»
— Правильно прочитайте зашифроване оповідання.
ЇКИВ
иМ вижемо в єКиві. їКив — листоця кУраїни. шаНе сімто ливеке і рагне. ноВо істоть ан сивокому ребезі ніДпра. У єКиві габато рапків, лувиць і лопщ. шаН дубинок ан лувиці щаХретик. 
2. Словникова робота
Читання колонок слів «буксиром» 
Дощ
листя
бруньки
мерщій
невтомно
чистої
витчеться
насіння
— Прочитайте спочатку односкладове слово, потім — дво- та трискладові слова.
— Прочитайте слова з наголосом на перший склад.
— Прочитайте слова, у яких звуків більше, ніж букв.
— Доберіть синонім до слова мерщій ( швидше); антонім до слова чистої (брудної).
 2. Перегляд відеопрезентації.


3. Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання
— Прочитайте перше речення вірша.
— Як ви його розумієте?
— Як поет підтверджує думку, що криється в першому реченні?
— До чого закликає нас автор?
— У яких рядках вірша виражена його головна думка?

4. Гра «Знайди риму»

Злого — ... 
Листочка — ... 
Гілка — ... 
Зернини — ... 
Ріка — ... 
Почнеться — ...
Дрімоту — ... 

5. Підсумок.
— Який твір читали на сьогоднішньому уроці?
— Хто його автор?
— Як можна втілити пораду поета у своєму щоденному житті? 
6. Завдання.
Вивчити вірш напам’ять (с. 184).


Немає коментарів:

Дописати коментар

З 11 січня 2021 ріку по 24 січня 2021 року - дистанційне навчання. Розклад уроків  не змінився.