Дата: 30 квітня 2020 року.
Тема : Підсумкова робота за розділом «Світ дитинства в літературі»
1. Дати відповіді на запитання тесту.
2. Дати відповіді на запитання:
1) 3 яких тем складається розділ?
2) Назви вірші Анатолія Костецького.
3) Хто з дійових осіб оповідання Василя Сухомлинського, що ти прочитав, виявився сміливим?
4) Назви авторів гумористичних віршів.
5) Які риси характеру виявила Шура з оповідання Всеволода
Нестайка «Шура і Шурко»?
6) Створити ланцюжок римованих слів:
криничка —...; зерно —...; свято — ... .
3. Виконану роботу відправити 30 квітня 2020 року на електронну пошту: tata19712014@gmail.com
Дата: 28 квітня 2020 року.
Тема: Узагальння знань учнів за розділом «Світ дитинства в літературі»
1.
Підсумок за розділом «Світ дитинства в літературі» (с. 156–185)
—
Яким твором починається розділ?
—
Хто його автор?
—
Як ти зрозумів назву розділу?
—
Із скількох тем складається розділ? Назви їх.
2. Гра «Хто це сказав?»
1. Ой, як гарно ти придумав! Не лапи свої вовчі миють, а ноги! Зовсім, як люди.
2. Бажання трудитися. Це найдорожча знахідка.
3. Спинися на хвильку,
до тебе є справа:
міняю свій ножик
на шайбу твою!
4. Дивак ти! А лікарі всі і є добрі. Така вже у них професія — добра. Спи, Шуро, спи! На добраніч...
3. Спинися на хвильку,
до тебе є справа:
міняю свій ножик
на шайбу твою!
4. Дивак ти! А лікарі всі і є добрі. Така вже у них професія — добра. Спи, Шуро, спи! На добраніч...
3. Гра «З’єднай назву твору та його автора»
«Тут усе є...»
|
Микола Сингаївський
|
«Мавпині іменини»
|
Анатолій Костецький
|
«Мрія»
|
Галина Малик
|
«Співуча пір’їнка»
|
|
«Кожний знає своє діло»
|
Василь Сухомлинський
|
«Дощ із краплі починається»
|
Олександр Єфімов
|
4. Підсумок.
·
Найбільше мені сподобалося...
·
Найскладнішим було...
5. Завдання
Відповідати на
запитання рубрики «Перевір свої досягнення» (с. 185).
Підготуватися до підсумкової роботи.
Дата: 27 квітня 2020 року
Тема: МИКОЛА СИНГАЇВСЬКИЙ. ДОЩ ІЗ КРАПЛІ ПОЧИНАЄТЬСЯ
1. Гра «Письменник»
— Правильно прочитайте зашифроване оповідання.
ЇКИВ
иМ вижемо в єКиві. їКив — листоця кУраїни. шаНе сімто ливеке і рагне. ноВо істоть ан сивокому ребезі ніДпра. У єКиві габато рапків, лувиць і лопщ. шаН дубинок ан лувиці щаХретик.
2. Словникова робота
Читання колонок слів «буксиром»
Дощ
|
листя
|
бруньки
|
мерщій
|
невтомно
|
чистої
|
витчеться
|
насіння
|
— Прочитайте спочатку
односкладове слово, потім — дво- та трискладові слова.
— Прочитайте слова з
наголосом на перший склад.
— Прочитайте слова, у
яких звуків більше, ніж букв.
— Доберіть синонім до
слова мерщій ( швидше); антонім до слова чистої (брудної).
2. Перегляд відеопрезентації.
3. Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання
— Прочитайте перше речення вірша.
— Як ви його розумієте?
— Як поет підтверджує думку, що криється в першому реченні?
— До чого закликає нас автор?
— У яких рядках вірша виражена його головна думка?
4. Гра «Знайди риму»
Злого — ...
Листочка — ...
Гілка — ...
Зернини — ...
Ріка — ...
Почнеться — ...
Дрімоту — ...
5. Підсумок.
— Який твір читали на сьогоднішньому уроці?
— Хто його автор?
— Як можна втілити пораду поета у своєму щоденному житті?
Вивчити вірш напам’ять (с. 184).
Немає коментарів:
Дописати коментар