Дата: 30 квітня 2020 року
Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1–4 КЛАСАХ
1. Повторення основних понять.
ТЕКСТ — це група речень, об’єднаних темою й
головною думкою.
ТЕМА ТЕКСТУ — це його зміст, те, про що (або
про кого) в ньому йдеться.
Здебільшого текст має
заголовок, який виражає його тему або головну думку.
ГОЛОВНА ДУМКА ТЕКСТУ — те, до чого він закликає, що схвалює, що заперечує,
від чого застерігає, тобто висновок, який випливає зі сказаного або написаного.
2.
Каліграфічна хвилинка
Аа Аа ае ро др ом аеродром
—
Запишіть значення слова за тлумачним словником.
—
Складіть і запишіть із поданим словом речення.
3.
Словникова робота
Диктант
Моя держава — Україна. Це моя — Батьківщина.
Державною мовою є українська. Столиця України — місто Київ. Україна — вільна і
незалежна країна.
4.
Робота над текстом
—
Прочитайте текст.
МИКОЛКА, ВІТЯ Й ЦУЦИК
Дорогою
додому Миколка й Вітя підібрали в канаві нещасного цуцика.
Кому
ж буде цуценя? Довго міркували хлопчики й вирішили: нехай три дні живе у Віті,
потім три дні в Миколки, потім знову три дні у Віті... Через місяць хлопчики
винесуть песика в поле і підуть у різні боки. За ким побіжить — той і господар.
Побудував
Миколка для цуцика гарну будку. Тричі на день виносила мама собачці суп і
котлетку. А Вітя поклав біля свого ліжка ряднинку. На ній цуцик спав. Коли
вночі йому хотілось у собачих справах надвір, він торкав лапкою ковдру. Вітя
прокидався і випускав малого. Їв цуцик шкуринку, розмочену в гарячій воді.
Через
місяць друзі винесли цуценя в поле. Пустили його й розбіглися в різні боки.
Цуцик побіг за Вітею.
За В. Сухомлинським
1.
Визначте головну думку тексту.
а) Друзі врятували нещасного цуцика;
б) турботливе
ставлення хлопчиків до цуценяти;
в) тварини більше
люблять не тих людей, які смачно їх годують, а тих, хто приділяє їм більше
уваги.
2.
Визначте, у якому реченні останнього абзацу тексту є однорідні члени речення.
Підкресліть їх.
а) Через місяць друзі винесли цуценя в поле.
б) Пустили його й
розбіглися в різні боки.
в) Цуцик побіг за
Вітею.
3. Позначте речення,
в якому слово Миколка вжито у правильній формі.
а) Вітя подарував Миколку книжку про собак.
б) Вітя подарував
Миколкі книжку про собак.
в) Вітя подарував
Миколці книжку про собак.
4.
Підкресліть у реченні прикметник, визначте відмінок цього прикметника.
Дорогою додому
Миколка й Вітя підібрали в канаві нещасного цуцика.
а) Родовий;
б) знахідний;
в) місцевий.
5. Завдання: Вправа
351 (с. 177).
Дата: 29 квітня 2020 року
Тема: Контрольна робота.
1. Спиши текст, розкриваючи дужки.
Під час списування учень (учениця) повиннен (а):
1) уважно прочитати слова ( речення, текст), які буде списувати;
2) подумати, чи є там незрозумілі йому слова;
3) списуючи, продиктовувати собі кожне слово складами;
4) звірити свій запис з тим, з чого списував .
Списування
Калина
Бабуня (Н/н)астя нічого так не
любить, як садити дер(и/е)во. Вона каже: "Завжди
знайде(тьс/ц)я місце, де його (по)садити. А хто за це (не)дбає, той або
байдужий, або сліпий до краси".
Коло бабуниної хати ростуть вишні.
За порогом повно квітів. (Ліво)руч від хвіртки
- куч(и/е)рявий бузок. А (право)руч – явори.
Позаторік бабуня принесла
(з)лісу й (по)садила під вікном тонке дер(и/е)вце. Доглядала його,
(під)ливала. Воно (при)йнялося. Але першої в(и/е)сни (не)цвіло. Тільки
з(и/е)л(и/е)ніло. Другої в(и/е)сни викинуло білі китиці. Всі побачили, що
це – калина. (80 слів)
Борис Харчук
2. Виконану роботу відправити 29 квітня 2020 року на електронну пошту: tata19712014@gmail.com
1. Каліграфічна хвилинка
Ве д ень де вдень
— Доберіть антонім. Зробіть звуко-буквений аналіз поданого слова.
2. Словникова робота. Записати в зошиті.
Словниковий диктант
Ввечері, вдень, взимку, влітку, восени, вперед, вранці, ззаду, ліворуч,
назад, напам’ять, попереду, посередині, праворуч, щогодини, щоденно, щотижня.
3. Переглянути відеоурок.
4. Гра «Влучне слово»
— Доберіть відповідний прислівник (усно).
Прийде, як рак свисне (завтра, невідомо коли);
Знати, як свої п’ять пальців (мало, добре, багато);
Мчати, як стріла (повільно, швидко, далеко).
5. Гра «Додай словечко»
— Закінчити речення,
дібравши потрібні прислівники (запиши).
·
Розмовляти по телефону потрібно... (спокійно, чемно,
іронічно, зверхньо, ввічливо).
·
Писати в зошиті потрібно...
·
Читати вірш необхідно...
6. Підсумок.
— Розкажіть, що ви
знаєте про прислівники.
— Доведіть, що виділені в реченнях слова є
прислівниками.
Бесіди багато, а розуму мало.
Говорить прямо,
а робить криво.
Говори з іншим менше,
а з собою більше.
— Поясніть, чому
прислівники не мають закінчень.
— Поясніть роль
прислівників-синонімів у мовленні. Наведіть приклади.
— Розкажіть про роль прислівників у різних типах
текстів
7. Завдання: Вправа 348 (с. 176). Дати відповідь на
запитання та виконати завдання для повторення (с. 176).
Дата: 27 квітня 2020 року
Тема: ПРАВОПИС НАЙУЖИВАНІШИХ ПРИСЛІВНИКІВ
1. Робота над
прислів’ями
— Поясніть за
допомогою прислівника зміст прислів’їв та приказок.
·
Посієш вчасно, то і вродить рясно (вчасно).
·
Раді люди літу, а бджоли цвіту (радісно).
·
Коли цвіте біб, тоді тяжко на хліб, а як мак, то не
так (важко, легше).
·
Трапляється і такий год, що на день по сім погод (по-різному).
2. Каліграфічна
хвилинка
По оп ед ер ду
попереду
— Доберіть
спільнокореневі слова.
— Запишіть речення.
Визначте однорідні члени.
Попереду вигойдуються
верхівками стрункі сосни та тоненькі берізки.
3. Переглянути відеоурок.
4. Самостійна робота
— Від поданих прислівників утворіть іменники,
прикметники, дієслова.
Весело, добре, красиво, синьо.
5. Підсумок .
— Що таке прислівник?
— На які питання
відповідають прислівники?
— Чи мають
прислівники закінчення?
6. Завдання.
Вправа 344 (с. 174).
Немає коментарів:
Дописати коментар