Українська мова. 19.01

 Тема: Закріплення звукового значення букв "ге", "ґе".  Опрацювання тексту.
Письмо великої букви Ґ. Написання складів та слів.

1. Вправа «Цікава картина»

- У чому припустився помилок художник?


2. Гра «Четвертий зайвий». 
Прочитайте уважно і назвіть зайве слово.
  • Мороз, морозильник, море, морозиво.
  • Сніг, сніданок, снігур, сніговик.
  • Холод, холодильник, холодок, ходити.
  • Лід, крижинка, ліки, ковзанка.
  • Завірюха, віхола, заметіль, віник.
  • Велосипед, ковзани, санчата, лижі.
3. Робота в друкованому зошиті з читання "Супутник Букваря" с. 56.

4. Робота за букварем (с. 12)

1) Читання чистомовки спочатку повільно, а потім — прискорюючи темп.

  • Читання ланцюжком.
  • Читання хором.
  • Вибіркове читання.

2) Читання тексту вчителем.

Учні стежать (водять пальцем по рядках) і читають за ним.

— Чи знаєте ви значення слів: відлига, драбина?

5. Гімнастика для очей.


3) Бесіда за змістом тексту.

— Якої пори року відбувалися події?

— Яка була погода?

— Що діти зліпили зі снігу?

— Хто запропонував зробити зі слона гірку?

— Як діти залазили на слонову гірку?

— Чому слонова гірка була веселою?

— Чому в кінці останнього речення стоїть знак оклику?

4) Робота над текстом.

  • Читання ланцюжком по реченню.
  • Добирання заголовка до тексту (разом з учителем).

6. Робота за малюнком (с. 13).

— Нумо поміняємося ролями: тепер не я ставлю запитання, а кожний з вас придумає своє запитання за малюнком і поставить його мені.

— Чи пов'язаний малюнок із текстом, поданим на попередній сторінці? (Діти роблять висновок, що вони однакові.)

— Чим скористалися автор тексту і художник, аби передати той самий зміст? (Автор тексту зробив це за допомогою слів, а художник — за допомогою фарб.)


ПЕРЕРВА


1. Робота за сторінкою зошита (с. 7)

1) Бесіда за малюнком.

— Кого ви бачите на малюнку?

— Де знаходиться дівчинка? (На ґанку.)

— Чим вона зайнята?

— Яка пригода з нею сталася? (Ґава вкрала в дівчинки шматок сиру з тарілки.)

— Як відреагувала дівчинка на крадіжку ворони?

— Як ви вчинили б у такій ситуації?

— Чи доводилось вам бачити, як ворони добувають собі їжу?


2) Аналіз написання великої букви «Ґ».

-  Розгляньте зображення великої рукописної букви Ґ на плашці вгорі сторінки зошита. З яких елементів складається буква?

— Наведіть олівцем палички із заокругленням, зображені пунктиром на малюнку.


3) Письмо складів і слів із великою рукописною буквою «Ґ"

4) Письмо речень.

— Прочитайте перше речення.

— Скільки слів у ньому? Як напишемо перше слово в реченні? (З великої букви.)

— Що ставиться в кінці речення? (Крапка.)

— Спишіть речення.

— Прочитайте друге речення. Скільки у ньому слів?

— Яке слово перше? З якої букви будемо його писати?

— Який розділовий знак стоятиме в кінці речення?

— Спишіть речення.

— Прочитайте третє речення. Скільки у ньому слів?

— Яке слово перше? З якої букви будемо його писати?

— Який розділовий знак стоятиме в кінці речення?

— Спишіть речення.



5) Списування друкованого речення.

— Прочитайте речення. Скільки в ньому слів?

— Що стоїть в кінці цього речення?

— Спишіть речення рукописними буквами.

— Про що ви дізналися з цих речень?

6) Гра «Знайди слово».

Умова гри: поміж поданих букв необхідно знайти по дві однакові й закреслити їх, прочитати слово, яке утворилося із букв, що залишилися, потім намалювати те, що називає це слово. (Ґердан.)





Немає коментарів:

Дописати коментар

З 11 січня 2021 ріку по 24 січня 2021 року - дистанційне навчання. Розклад уроків  не змінився.