Дата: 12 травня 2020 року
Тема: Розвиток творчих здібностей
1. Інформація.
2. Переглянути відеороликю
3. Творчі завдання.
Тема: Розвиток творчих здібностей
1. Інформація.
2. Переглянути відеороликю
3. Творчі завдання.
· Завдання 1. Підібрати рими до слів «сонце», «калина», «промайнуло», «пройшло», «зошит», «інструмент» тощо. Наприклад.
Сонце - віконце, полінце, денце, полотенце, вінце, колінце тощо. Калина - малина, Галина, долина, глина, журавлина, прогалина, бджолина, вуглина тощо.
Промайнуло - блиснуло, війнуло, сяйнуло, відігнуло тощо. Пройшло - прийшло, вийшло, відійшло, зайшло, надійшло, перейшло, ішло, винайшло, обійшло, увійшло, пішло, дійшло, знайшло тощо.
Зошит - візит, іспит, бандит, артрит, аудит, габарит тощо. Інструмент - документ, аргумент, монумент, комплімент, абонемент, департамент, асортимент, акомпанемент, експеримент, імпічмент тощо.
· Завдання 2. Придумати коротку розповідь, розпочинаючи її словами «Якби я був (була)... хмаринкою, сніжинкою, доброю феєю, злим чарівником, комахою, птахом (за вибором учнів), то...».
4. Пригадаємо творчі уроки в 4 класі.
4. Пригадаємо творчі уроки в 4 класі.
- Чи потрібно розвивати творчі здібності?
- Що для цього слід робити?
- Чого людина може досягти в житті, розвиваючи творчі здібності?
Немає коментарів:
Дописати коментар