Основи здоров'я 08.04.20-10.04.20

Дата: 08 квітня 2020 року

Тема:САМООЦІНКА І ПОВЕДІНКА ЛЮДИНИ


1. Розповідь про самооцінку з проведенням словникової роботи.
Самооцінка - оцінка людиною самої себе, своїх можливостей і якостей, своєї важливості. Від самооцінки залежать взаємовідносини людини з оточуючими, її критичність, вимогливість до себе, ставлення до успіхів і невдач.
Самооцінка буває адекватною і неадекватною.
Адекватна самооцінка - та, що відповідає реальності. Людина з адекватною самооцінкою правильно оцінює свої здібності, можливості, якості та вчинки. Вона ставить перед собою цілі, які може досягти.
Неадекватна самооцінка - коли людина себе неправильно оцінює. Неадекватна самооцінка може бути завищеною та заниженою.
Для завищеної самооцінки характерна переоцінка людиною своїх позитивних якостей. Людина із завищеною самооцінкою не визнає власних помилок, не сприймає критики на свою адресу, не дослухається до думок інших і часто ставить себе вище за оточуючих. Така людина хоче бути лідером усюди - на роботі, у сім’ї, у школі та в колі друзів.
Занижена самооцінка проявляється через применшення своїх переваг або (і) перебільшення недоліків. Людина із заниженою самооцінкою вважає, що їй не щастить у житті, що в неї нічого не виходить. Вона не може досягти поставленої мети, чогось навчитися. Така людина постійно собі докоряє і не вірить у власні сили. Її вчинки залежать від думок інших людей, оскільки вона боїться, що її не сприймуть і не зрозуміють.

2.Розповіді про те, як підвищити самооцінку.
Щоб підвищити самооцінку, потрібно:
  • перестати вважати себе невдахою;
  • більше звертати увагу на позитивні риси характеру й чесноти, що вам притаманні;
  • припинити сварити й повчати себе;
  • намагатися більше спілкуватися з людьми, які вас розуміють і підтримують;
  • не соромитися висловлювати власну думку;
  • бути активними в усьому, діяти впевненіше і рішучіше;
  • зайнятися улюбленою справою, яка даватиме вам задоволення.

3. Фізкультхвилинка.

4. Робота за підручником на с. 136-140.
Опрацювання тексту і бесіда за малюнками.
·       Розгадування ребуса.
·       Відповіді на запитання і виконання завдань 1-5.

5. Вправа «Мікрофон».
- Що вам подобається в собі?
- Що б ви хотіли змінити в собі? 

5. Гра «Хто більше?».
- Складіть слова з літер слова «самооцінка». Хто найбільше складе слів, той і переможе.
Наприклад: Самооцінка - оцінка, каса, маса, кіно, сам, ціна, сом, сама, сік, мак, коса, сім тощо.

6. Обговорення ситуації.
- Прослухайте ситуацію і дайте відповіді на запитання. Учителька доручила Людмилі підготувати класну годину. Дівчинка не знала, із чого розпочати, адже взагалі вважала, що не впорається із завданням. «Як я буду готувати, якщо мене не зрозуміють однокласники і будуть з мене насміхатися?» - думала дівчинка.
- Як ви думаєте, яка самооцінка в Людмили?
- Як їй слід вчинити?
- Що ви їй порадите?

7. Пройти тест "Самооцінка і поведінка людини" на сайті "На урок"
Повідомте учням
Код доступу 863729
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua


7. Підсумок.
- Що таке самооцінка?
- Які види самооцінки? Чим вони різняться?
- Як підвищити самооцінку?
- Поміркуйте, що впливає на формування вашої самооцінки.
- Що б вам хотілося змінити у ставленні до себе?

Немає коментарів:

Дописати коментар

З 11 січня 2021 ріку по 24 січня 2021 року - дистанційне навчання. Розклад уроків  не змінився.