Українська мова 04.05.20-08.05.20



Дата: 07 травня 2020 року


Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1–4 КЛАСАХ

    1. Каліграфічна хвилинка
Фф фт фу фб фл фу фі
футбол, футболіст, футболити, футбольний, футболка

2. Словниковий диктант
Сигна́л, сімдесяти́, телегра́ма, телефо́н, температу́ра, тепе́р, трамва́й, троле́йбус

3. Самостійна робота 
1) Склади і запиши речення, визнач їх граматичну основу.
в’ється, між, швидка, берегів, зелених, річка;
голубі, сонце, у, світле, віконця, зазирає;
на, виблискували, самоцвітами, сонці, роси, краплі.
2) Запиши речення і встанови зв’язок слів.
Вітерець ранковий цвіт рясний гойдає.
Сонце вийшло із-за пишної ниви.
Красою ранньої зорі милується лелека

     4. Завдання: вправа 362, с. 181


Дата: 06 травня 2020 року


Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1–4 КЛАСАХ


1. Каліграфічна хвилинка
Пр во ор уч праворуч
— Вставте прислівники в речення.
Мов у казці: їдеш в один кінець — зеленіє..., їдеш у другий кінець — зе­леніє...

2. Словниковий диктант

Попе́реду, посере́дині, портре́т, право́руч, п’ятдеся́т, п’ятдесяти́, п’ятсо́т, револю́ція, респу́бліка

3. Інтерактивна вправа 
— Чи правильне твердження (так, ні)
·      Корінь — змінна частина слова.
·      Суфікс стоїть після кореня.
·      Префікс служить для утворення нових слів.
·      Визначити закінчення означає дібрати спільнокореневі слова.
·      Основа — це слово без закінчення.
·      Корінь — спільна частина споріднених слів. домі? Дайте їм визначення.
— Чи завжди слова з однаковим коренем є спільнокореневими?
— Що є спільною частиною споріднених слів? Наведіть приклади.
— Яке значення має закінчення у слові? Що воно виражає?
— Які суфікси надають слову емоційного забарвлення?
— Які слова не мають закінчення?

4. Завдання: вправа 360, с. 180

Дата: 05 травня 2020 року


Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1–4 КЛАСАХ


— Доберіть спільнокореневі слова. Визначте спільну частину. Складіть з поданим словом питальне речення.

Аеродро́м, будь ла́ска, вв́чері, вдень, взи́мку, вісімдесяти́, влі́тку, восени́, впере́д, вра́нці, вчо́ра, гардеро́б, гекта́р, гвинті́вка, до поба́чення, держа́ва, дисциплі́на, зза́ду, інжене́р, кіломе́тр, ліво́руч, меха́нік, мізи́нець, мільйо́н, наза́д, напа́м’ять, океа́н


3. Бесіда
— Що таке закінчення?
— Для чого воно служить?
— З яких частин слова складається основа слова?
— Що закладено у корені? (У корені закладено основне значення слова.)
— Чи завжди можна вважати слова спорідненими, якщо корені слів зву­чать однаково? (Ні. Корені можуть звучати однаково, та слова можуть мати різні значення.)
— Які слова називаються спільнокореневими? (Слова, які мають спільну частину — корінь і однакове значення.)
— Закінчіть речення.
·      Основа — це...
·      Закінчення — це...
·      Корінь — це...
·      Префікс — це...
·      Суфікс — це... 

4. Завдання: вправа 358, с. 180


Дата: 04 травня 2020 року


Тема: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 1–4 КЛАСАХ

1. Повторення основних понять.


— Які є речення за метою висловлювання?

— А за інтонацією?


ГОЛОВНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
ПІДМЕТ
ПРИСУДОК
головний член речення, який означає предмет чи особу та відповідає на пи­тання хто? що?
головний член речення, який означає дію та відповідає на питання що робить? та ін.



2. Каліграфічна хвилинка

Пп Рр Тт Ее Оо пп рр тт
портрет портретний портретист

3. Словникова робота
Диктант
Я люблю свою маленьку батьківщину. Це чиста криниця у гайочку. Це ши­рокі лани пшениці і кукурудзи. Це спів жайворонка у літньому небі. Це схід сонечка над моїм будинком вранці і захід його ввечері. 

4. Завдання: Вправа 354 (с. 178).




Немає коментарів:

Дописати коментар

З 11 січня 2021 ріку по 24 січня 2021 року - дистанційне навчання. Розклад уроків  не змінився.