Тема: Закріплення звукового значення букв "ге", "ґе". Опрацювання тексту.
Письмо великої букви Ґ. Написання складів та слів.
- У чому припустився помилок художник?
- Мороз, морозильник, море, морозиво.
- Сніг, сніданок, снігур, сніговик.
- Холод, холодильник, холодок, ходити.
- Лід, крижинка, ліки, ковзанка.
- Завірюха, віхола, заметіль, віник.
- Велосипед, ковзани, санчата, лижі.
1) Читання чистомовки спочатку повільно, а потім — прискорюючи темп.
- Читання ланцюжком.
- Читання хором.
- Вибіркове читання.
Учні стежать (водять пальцем по рядках) і читають за ним.
— Чи знаєте ви значення слів: відлига, драбина?
5. Гімнастика для очей.
3) Бесіда за змістом тексту.
— Якої пори року відбувалися події?
— Яка була погода?
— Що діти зліпили зі снігу?
— Хто запропонував зробити зі слона гірку?
— Як діти залазили на слонову гірку?
— Чому слонова гірка була веселою?
— Чому в кінці останнього речення стоїть знак оклику?
4) Робота над текстом.
- Читання ланцюжком по реченню.
- Добирання заголовка до тексту (разом з учителем).
6. Робота за малюнком (с. 13).
— Нумо поміняємося ролями: тепер не я ставлю запитання, а кожний з вас придумає своє запитання за малюнком і поставить його мені.
— Чи пов'язаний малюнок із текстом, поданим на попередній сторінці? (Діти роблять висновок, що вони однакові.)
— Чим скористалися автор тексту і художник, аби передати той самий зміст? (Автор тексту зробив це за допомогою слів, а художник — за допомогою фарб.)
ПЕРЕРВА
1. Робота за сторінкою зошита (с. 7)
1) Бесіда за малюнком.
— Кого ви бачите на малюнку?
— Де знаходиться дівчинка? (На ґанку.)
— Чим вона зайнята?
— Яка пригода з нею сталася? (Ґава вкрала в дівчинки шматок сиру з тарілки.)
— Як відреагувала дівчинка на крадіжку ворони?
— Як ви вчинили б у такій ситуації?
— Чи доводилось вам бачити, як ворони добувають собі їжу?
2) Аналіз написання великої букви «Ґ».
- Розгляньте зображення великої рукописної букви Ґ на плашці вгорі сторінки зошита. З яких елементів складається буква?
— Наведіть олівцем палички із заокругленням, зображені пунктиром на малюнку.
3) Письмо складів і слів із великою рукописною буквою «Ґ"
4) Письмо речень.
— Прочитайте перше речення.
— Скільки слів у ньому? Як напишемо перше слово в реченні? (З великої букви.)
— Що ставиться в кінці речення? (Крапка.)
— Спишіть речення.
— Прочитайте друге речення. Скільки у ньому слів?
— Яке слово перше? З якої букви будемо його писати?
— Який розділовий знак стоятиме в кінці речення?
— Спишіть речення.
— Прочитайте третє речення. Скільки у ньому слів?
— Яке слово перше? З якої букви будемо його писати?
— Який розділовий знак стоятиме в кінці речення?
— Спишіть речення.
5) Списування друкованого речення.
— Прочитайте речення. Скільки в ньому слів?
— Що стоїть в кінці цього речення?
— Спишіть речення рукописними буквами.
— Про що ви дізналися з цих речень?
6) Гра «Знайди слово».
Умова гри: поміж поданих букв необхідно знайти по дві однакові й закреслити їх, прочитати слово, яке утворилося із букв, що залишилися, потім намалювати те, що називає це слово. (Ґердан.)
Немає коментарів:
Дописати коментар