Дата: 12 травня 2020 року
2. Розглянь запис, поясни порядок виконання дій.
3. Робота на задачею.
4. Завдання. №957; №958, с. 152
№ 966, 967, с. 153
Тема: ПОВТОРЕННЯ
МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ.
МНОЖЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ.
1. Повторення множення на двоцифрове число.
Прочитай пояснення про усний і письмовий способи знаходження добутку чисел 32 і 36.
Усно: 32 • 36 = 32 • (30 + 6) = 32 • 30 + 32 • 6= 960 + 192 = 1152.
Із запису видно, що для знаходження результату множення на двоцифрове число треба перший
множник помножити окремо на десятки й одиниці, а результати додати. На основі переставного закону дії множення можна спочатку помножити число на одиниці, а потім - на десятки. Так роблять при письмовому множенні.
П и с ь м о в о : множники розміщують так, щоб одиниці були записані під одиницями. Множення розпочинають з одиниць. При множенні на десятки цифри починають записувати під десятками. В останній дії знаходять суму знайдених неповних добутків.
2. Пояснення розв'язань прикдадів №923, №930
задач №925, №932
Дата: 13 травня 2020 року
задач №925, №932
3. Завдання. №921, №922 усно, №933, №934, с.
Дата: 13 травня 2020 року
Тема: МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ
(загальний випадок)
1. Пояснення алгоритму множення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.
(загальний випадок)
1. Пояснення алгоритму множення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.
- Отже, при письмовому множенні
множники розміщують так, щоб одиниці були записані під одиницями. Множення
розпочинають з одиниць. При множенні на десятки цифри другого неповного добутку
починають записувати під десятками. Останньою дією знаходять суму неповних
добутків. Учитель пропонує учням прочитати спочатку перший неповний добуток, а
тоді другий неповний добуток.
2. Переглянути відеоурок.
3. Розв'язання задач на знаходження числа за двома різницями.
Задача 935.
План розв'язання:
1) На скільки кілометрів менше
пролетів перший вертоліт, ніж другий?
800 –
480 = 320 (км)
2) Яка швидкість вертольотів?
320 : 2 =
160 (км/год)
3) Скільки годин був у польоті
перший вертоліт?
480 : 160
= 3 (год)
4) Скільки годин був у польоті
другий вертоліт?
800 : 160
= 5 (год)
Відповідь: 3 години був у польоті перший
вертоліт, 5 годин був у польоті другий вертоліт.
4. Завдання. № 943 усно, №944, №945
Дата: 15 травня 2020 року
Тема: ЗНАХОДЖЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ НА
СУМІСНІ ДІЇ.
ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ
1. Переглянути відеоурок.
ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ДВОМА РІЗНИЦЯМИ
1. Переглянути відеоурок.
2. Розглянь запис, поясни порядок виконання дій.
3. Робота на задачею.
Завдання 954 (на знходження числа за двома різницями)
Коротка умова задачі.
Поденна
оплата
|
Кількість
днів
|
Вартість
роботи
|
|
І маляр
|
однакова
|
?
?, на 2 дні менше, ніж І маляр
|
455 грн
|
ІІ маляр
|
325 грн
|
Розв’язання
1) 455 – 325 = 130 (грн) — одержав перший маляр за 2 дні;
2) 130 : 2 = 65 (грн) — поденна оплата;
3) 455 : 65 = 7 (дн.) — працював перший
маляр;
4) 325 : 65 = 5 (дн.) — працював другий
маляр.
Відповідь: 7 днів працював перший маляр, 5
днів працював другий маляр.
4. Завдання. №957; №958, с. 152
№ 966, 967, с. 153
Немає коментарів:
Дописати коментар